nationella och orientering

Har bara haft matte nationella och orientering idag. Jag måste vara den enda i hela världen som gillar när vi har orientering i skolan. Tycker att det är lite småkul, för att jag är väldigt duktig på att läsa karta när jag väl vill (A) Men de flesta som hatar orientering förstår inte ett piss av kartan & då förstår man ju att det inte är speciellt kul :p

Men jag är nöjd med dagen, för det kändes som att det gick bra på matte nationella och orientering gick också bra, jag och zabbie sprang (småjoggade snarare) MVG banan på sisådär 50-55 minuter, men vi hade lätt kunnat klarat den på 40-45 minuter om det inte hade varit för att vi sprang och yrade i början då vi trodde att vi hade kolla på vilket håll vi höll kartan åt för det kändes rätt, men sen var vi tvugna att  fråga våran kära idrottslärare Frenne som talade om för oss vilket håll vi skulle ha från början & när det var avklarat så gick det som en dans på rosor!

självklart skippar vi dagens idag då den bestod av träningkläder.

Måste plugga nu & sedan kommer min kära faster hit & vaxar mina ben (har aldrig gjort det förut, är lite rädd :o), färgar mina ögonbryn & ögonfransar. då behöver jag inte sminka mig! skönt.
C YA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken skola går du på? :)

2008-05-14 @ 08:36:53
Postat av: angelica

hur kan man gilla orientering toker
?! :o

2008-05-14 @ 11:00:09
URL: http://schpanki.blogg.se
Postat av: Felicia

Anonym: Namn uppsakattas! jag går på arlandagymnasiet.

Angelica: Jag sa ju det, jag är inte som alla andra helt enkelt :D haha..

2008-05-14 @ 16:15:43
URL: http://Fliiz.blogg.se
Postat av: Äldre syster!

HAHA!
Du vet att vi inte har någon moster va?! ;)
Jag tror orientering ligger i vårat blod! ;D

2008-05-14 @ 22:52:22
Postat av: Felicia

haha, oj jag tänker inte vad jag skriver ibland :p haha Jag har sämst lokalsinne, men läsa kartor det kan jag ;)

2008-05-14 @ 23:19:32
URL: http://fliiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0