Lördagen

I lördags så firade vi Fahlberg i stan. Det var kul, men hade vart grymt mycket roligare om jag kunde taggat ordentligt, men jag hade match på söndagen så det blev lungt för mig! Fick dock en uppvärmning då vi kutade till sista tåget, fyfan vad jobbigt det var! Tågresan hem blev ändå jävligt rolig då vi träffade ramona, lelle, lollo och vb som är ett gäng sköna tjejer!

VI ÄR TILLBAKA!

Så jävla nice! sjukt bra match och stämning! Jag stod och skrek som en man och kunde inte stå still för fem öre! Det är för mycket kärlek och känslor när mitt älskade AIK spelar så vackert!

AIK-DIF

Tänkte bara säga att min pappa var jävligt bra som gav mig en biljett till AIK-DIF i hockey i julklapp för ca 2 år sen. En biljett som lixom skulle gälla när det väl blev så att dom möttes, vilket man inte kunde veta då vi spelat i olika divisioner i flera år. Men förra året gick vi ju upp så idag möts vi! och vem har en biljett i klacken när det är fullsatt om inte jag och mina syskon. Jag har saknat derbystämningen och all kärlek man känner när AIK är riktigt bra (vilket var ett tag sen då det går skit i fotbollen nu) så jag är taggad som satan!

KOM IGEN NU GNAGET! <3

onsdagens

Amanda 20!

I onsdags fyllde min fina vän och granne 20 år! Hon föreslog en frukostbuffé dagen till ära och det var hur mysigt som helst! Vi åt på ett hotell på söder och det var en grymt bra frukostbuffé!

time for update

Har inte orkat uppdatera något så jag alltid är slut efter jobbet och chillar framför danska paradise hotel eller gör något annat vettigt som att umgås med mina älskade vänner.

men här kommer en suddig dagens från veckan.
'

Rhodos - day 6!

Nu var det fredag och vi hade bokat en båttur. Vi fick informationen att båten hade 2 våningar, det skulle bjudas på grillat och vi skulle besöka 3 stränder. Så vi hade ju sjukt höga förväntningar och självklart hade han som sålde biljetterna kryddat på som fan då båten var skitliten och det var endast vi och 8 pers till ;p och soldäcket som han pratade om var typ 2x2 meter! haha, men vi paxade det iaf och hade det bra ändå!

den här åkte vi första dagen vi stekte på stranden.

kyrka

steek

grotta

säääxy

pose baby pose!

abo? :)

snygg tavla

ölsvepartävling som jag vann ;) jag är en riktig karl jag ..

flagnade bort brännan

en kackerlacka

vanhesta!

Igår såg jag ut såhär när jag åkte till uppsala för att umgås med vanessa och brudarna innan vanessa drar och jobbar som aupair i ett år!

Jag var nykter och tog bilen hem när de andra drog vidare till BJ. För idag hade jag match, som vi förövrigt vann med 2-1. Imorgon öppnar jag själv för första gången. Hela 5 timmar ska jag vara ensam på jobbet. Snälla gud hjälp mig så att det inte kommer några elaka eller jobbiga kunder!!!!

livet på Europcar

sitter på jobbet en alldeles för tidig morgon som vanligt. Hur kommer det sig att man aldrig är trött kvällen innan man börjar tidigt? lite jobbigt att somna efter 12 när man börjar 06:00 faktiskt. Men bara att bita ihop. Just nu är det lungt och skönt, men det blir det väl ändring på snart.

Det som får mig att orka är att jag ska umgås med mina brudar, världens bästa människor ikväll!
kärlek till er tjejer!

jag ska fan börja lyssna på morgonpasset i P3 varje morgon, bra skit!

Rhodos

Jag bytte kallt mot varmt, vardag mot fest, jobbet mot stranden, tidiga mornar mot sena kvällar, kaffe mot drinkar, blekhet mot bränna, matlåda mot buffébil mot båt, leggings mot bara ben, regn mot hav, stockholm mot rhodos stadmockahatt mot stråhatt, badkar mot bubbelpool, latte mot islatte, svenskar mot greker....

Jag bytte Sverige mot Rhodos i en vecka och vem fan sa att jag ville byta tillbaka? bytt är bytt, ge mig nu!

Rhodos - day 5!

Vi chillade vid poolen hela förmiddan.

sen gick vi och köpte snacks, för vi skulle ha myskväll.

när vi kom tillbaka till hotellet så var det uppträdanden.

dom var ganska roliga, men vi fattade ju inte så mycket då de pratade tyska eller nåt ^^

rhodos shopping

Jag var ute efter turkosa/silvriga smycken när jag åkte till rhodos så det var även det som följde med hem.

Rhodos - day 4!

onsdagen tillbringade vi på ett vattenland hela dagen vilket passade bra då det var enda dagen med sämre väder. Hade inte med mig systemkameran dit och hittar inte sladden till min mobil, så kan inte visa bilderna som jag har på den.

Vi förade med "21:an" som vanligt! sjuk kul ..

Sen drog vi in till Rhodos stad för att festa lite med Claras kompis+kompis!

älskade p2!

sjukt lyckad kväll!!!

Rhodos - day 3!

Vi stekte på stranden hela dagen!

Sen vare beach party! ville inte ha med systemkameran och har inte lagt in mobilbilderna än!

Rhodos - day 2!

goda pannkakor till frukost!

vi började dagen med vattengymnastik!

men sen tröttnade jag och stekarmorsan så vi satte oss med varsin drink och kollade på ..

Zabbie ville vara kvar och gosa med alla främmande människor :p

clara hittade en skön läsplats

kvällsfin inför barrunda med hotellet!

vacker tjej!

Vågade inte ha med systemkameran på barrundan, men det var kul! besökte 5 nattklubbar, fick en shot på de 4 första och gratis inträde på den sista.

Now off to woooooooork!

Rhodos - day 1!

började resan med frukost på starbucks!

dyrt vare, men ändå värt och vi var ju som sagt på semester!

sötsak!

grym morotskaka

landat på rhodos

fin utsikt över poolområdet på hotellet.

vi kom fram vid 17 och hoppade i bubbelpoolen direkt med varsin drink!

pina colada

första middagen.

storesyster <3

I måndags fyllde min älskade storesyster år! Vi lyxade till det med middag och goda drinkar på fridays och drog sedan vidare till vickan! Grattis i efterskott här i bloggen på 22 årsdagen syster!

kräftskiva med släkten

Lördagen innan rhodos så hade vi kräfskiva med släkten. I våran släkt så gillar vi att leka när i träffas och det brukar alltid vara mina morbröder som står för lekarna så nu när vi va hos oss så fixade jag och syrrorna fångarna på fortet. Det vart riktigt kul och skatten var godis.

Jag älskar min underbara släkt!

Nu ska jag iväg och jobba till 24 så bilder från rhodos kommer imorgon!

Helgen innan Rhodos

På fredagen innan jag åkte till rhodos så vare utgång på kc med några brudar!

Saknat mig?!

nu är jag hemma igen efter en toppenvecka på rhodos med Clara och Zabbie! Vi har haft det sjukt bra. Vi bodde på ett jättefint hotell med allinclusive i Faliraki. Mer info och bilder kommer! C YA!