Surpriseparty

Överaskningsfest för en av mina bästa vänner!

Riktigt lyckad kväll!
kom hem 03:30, gick upp 07:30, spydde, åkte och jobbade några timmar.
ändå så vääärt!

white and fluffy

70-årsfest

Firade 3 fina vänner som sammanlagt fyllde 70 för 2 vckor sen. Temat var lite "gala" eller mer uppklätt än vanligt iaf och jag gillart! Alla var så himla stiliga! Jävligt kul fest var det också! Blev ett svart långklänningstema på mig, lillesyster och hennes kompis!

Dåligt med uppdatering här pga av brist på inspiration och bra bilder att lägga upp! Får se hur det ordnar upp sig! :)

Dress to impress

Med 18 centimeter klackar på så upptäckte jag en helt ny värld! Firade Malin som fyllde 20 och dansade hela kvällen!

Put on a nice dress and a pair of high heels

Iskalla sverige

Och allra kallast har vi självklart hemma i stockholm! Mina fossingar frös som tusan på vägen till jobbet imorse, det gjort ont när jag rörde på tårna! Inte okej. Just nu längtar jag efter värmen och dubai!
Imorgon börjar jag mitt nya jobb på kistamässan! Det ser jag fram emot :)

kläder, kläder, kläder

Lite vardagsoutfits från florida. Ofta hade jag bara en strandklänning på mig, men det känns tråkigt att visa!

It's all about the clothes

Här kommer ett inlägg med mina kvällsoutfits från florida-resan.

Kommer ett inlägg imorgon med lite vardagsoutfits från resan!

KRYSSNING

Fick en kryssning i julklapp av storesyrran! Lillesyrran och mamma fick också det så vi alla hade varsin hytt att fylla med våra vänner! Superkul! Det tråkiga var dock att alla mina kompisar hade tentor att plugga till eller svårt att komma tidiare från jobbet på fredagen. Men vi blev ett skönt gäng som hade en riktigt bra kryssning enligt mig iaf!
Vi började föra hemme vid 12:00.

mammas kompis Annelie var självklart med! En av dom skönaste människorna jag känner!
Jag var taggad!
kvällens klädval!
Jessica och Malin, "the meatballs"!
Jag och carro!
frida!
De har börjat med att inte sälja alkohol på vägen till finland och väskkontroller vid påsstigning för att undvika hyttsupning, men vi fick med oss några petflaskor med sprit in ändå så vi köpte red bull ich hyttsöp!

:D <3

Key west

Key west var supermys! Massa mysiga barer med bra liveband, massa goda matställen och usa:s sydligaste punkt med vacker solnedgång. Vägen dit var också en upplevelse i sig :)

Fort lauderdale & Miami beach

Kryssningn gick till och från for lauderdale så efter kryssningen så bodde vi där en natt på ett hostel. Det fanns inte så jättemycket att göra där så vi åkte till ett superstort shopping mall och shoppade! Jag lyckades hitta en affär med skor i precis min smak och till riktigt bra priser, så de blev 6 par skor! När vi skulle se "the riverwalk" i fort lauderdale så började det regna så vi åkte och shoppade igen och sen vidare till miami beach!
Leopardskorna fick lillsyrran i julklapp

fort lauderdale
the riverwalk

riverfront

Miami beach!

miami ink & miami beach

gratis drinkar på hotellet
äte good mat
dricka fjortisdricka, smakar cider men gör dig full som om du druckit en flaska vin!

kolla på alligatorer i everglades
båttur
mamma alligator och bebisarna bakom!
min nya vän
puss
fin middag på Benihana
Jag rekomenderar alla att äta på Benihana! De lagar maten precis framför en på bordet och bjuder på en rolig show! asgott var det också.

miami beach <3
happy hour drink, i liter!
lincoln road
sushi samba! mumma!

Sen åkte vi vidare till key west! Kommer ett nytt inlägg om det!

Karibien kryssning

Jag börjar med bilderna från karibienkryssningen som vi var på de första 5 dagarna! Vi åkte med Royal caribbean, det var all inclusive och helt fantastiskt! Vi gick i land i Belize där vi tog en tur med båt, körde land rover och gick genom en grotta. Sen gick vi även i land i Cozumel där vi åkte till en beach resort och klättrade klättervägg, åkte zip-line och snorklade. Jag rekomenderar alla att åka på en sån här kryssning! Maten, vädret, servicen, personalen, båten, ja allt var helt fantastiskt!!

Vi blev bästa vänner med de som serverade oss middag varje kväll, helt underbara killar! Jag hoppas på att få träffa dem igen någon gång i livet! :)

2013 Nytt år, nya utmaningar!

Dåligt med uppdatering här! Är hemkomen från en underbar resa i USA, har firat jul med min fina familj och släkt och har firat in det nya året med nästan alla mina bästa vänner! Har även gjort hårförändringen som jag pratade om som ni kan se på bilden nedan! YES, mitt hår är lila/rött och jag gillart! Känns nästan som jag har peruk när jag ser mig själv i spegeln. Såhär såg jag ut på nyår:

Lägger in bilder från USA sen!

Packing!

Har börjat slänga fram somriga kläder som jag vill ha med mig till Florida! Det är ju ett bra tag tills jag kan använda dessa hemma i sverige så det ska bli nice med varmare väder! Sommarskor och vita,bruna,rosa,pastellfärgade kläder!

I wanna see the world!

Äntligen ska jag ut och resa igen! Om en vecka befinner jag mig i miami! Börjar resan med en 5-dagars karibienkryssning och efter den blir det roadtrip i florida en vecka inn jag återvänder till kala sverige! Jag är så sjukt laddad, det kommer bli underbart! Får dessutom träffa min saknade Ebba som pluggat där borta hela hösten.

Mina resor förra året;
Träningsläger i Turkiet

Träningsläger med världens härligaste tjejer! Vi bodde i Antalya på ett femstjärnigt hotell med all inclusive! Hade en underbar resa med massa fotboll och annat skoj! Sommaren hade knappt börjat där så lite konstiga blickar fick man ju när vi sprang runt i bikini och ner i havet när andra gick runt med jacka .. haha!

New york i juni, hälsade på min fina Vanessa

New york var ju precis lika fantastiskt som alla säger! Vädret var dock nästan för varmt (40 grader) för att springa runt på stan hela dagarna men det funkade! Vi hann med massa shopping, top of the rocks, central park, frihetsguddinnan, musikal, times square, en new york yankes match och en spårad utgång! Det var underbart på alla sätt och vis att hälsa på vanessa och uppleva new york med henne och meghan!

Roadtrip till Danmark i juli med mina tjejer!

Även om det spöregnade den dagen vi spenderade i köpenhamn så var denna roadtrip riktigt lyckad! Vi pkte ju runt lite i sverige på vägen och med sina bästa vänner och rätt inställning så ha rman alltid roligt!

London i november med min bästa Clara!

Vi båda besökte londin för första gången och var riktigt effektiva turister då vi hann med alla mpsten på 4 dagar, london eye, turistbuss runt hela london, buckingham palace, big ben, madame tussaudes, shopping på oxford street, musikal och utgång på konstiga random ställen och dansa loss på en bar! Underbar resa med bästa vännen!

Dubai med min underbara spontana Elin!

Dubai,dubai,dubai <3 Dubairedan var helt klart den bästa och häftigaste resan någonsin och därför räckte det inte med 3 bilder därifrån! Dubai har allt och vi hann uppleva i stort sett allt på 10 dagar! Shoppingen i det störta varuhuset i världen, drinkar på våning 123 i världens högsta byggnad,VIP-bio, ökensafari, grymmaste hotellet ute på en fejkpalm i vattnet, vattenland, bada med delfiner och alla fetaste nattklubbarna! Jag rekomenderar ALLA att åka till dubai, det är någon som borde finnas med på allas bucketlists!!