jahaja..

slutade skolan halv 11 idag vilket käns lite onödigt att man ens har pallrat sig upp och beget sig dit när man kunde sovit som en stock hemma i sin sköna säng! Men jag ska inte klaga för det kunde varit värre, vi kunde kanske ha slutat halv 3? så jag är nöjd. ska läsa lite & ta en powernap har jag planerat. "Penelopeaden" som jag läser är faktiskt otroligt bra! Jag tror att historiaprovet som jag gjorde idag gick bra också! hoppas!


Nejmen kolla vad jag hittade på msn.se
image614image615
Nakenbilder på Agyness Deyn. (jag har ju precis börjat gilla henne när jag hörde den här låten.) Tydligen så hade hon färgat sitt könshår i samma platina färg som sitt hår också. haha ....

C YA!

Kommentarer
Postat av: Angelica

hahaha, fan va mycket idioter det finns.. platinafärgat ändå lite småroligt ;)

2008-05-16 @ 13:23:52
URL: http://schpanki.blogg.se
Postat av: Felicia

haha, jag vet, helt sjuk! ^^

2008-05-16 @ 19:40:02
URL: http://Fliiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0