Dagens

Igår hade jag inte mycket alls för mig. Blev en chill hemmakväll. Spelade Wii med mami & papi, det var ganska roligt faktiskt ;)

Idag gick jag upp vid 10 & försökte få med mig någon till Uppsala eller sthlm för lite shopping, men alla jävlar sov :o kl 10 på en lördag när det är världens finaste väder ute? vem fan sover då?! Så jag begav mig själv in till huvudstaden & hittade lite saker. Sen dess har jag bara roat mig på tomten med mig själv & med papi, men mer om det sen!

Nu till dagens shoppingoutfit.
image589image590
Jag har på mig min syrras linne som klänning (new yorker) & strumpbyxor från H&M till. Enda anledningen till att jag har strumpbyxor är för att jag är lurivg som ett djur på benen efter att ha sparat till en vaxning som sker på tisdag, så tills dess förblir strumpbyxorna på! Men tro mig, jag hade mer än gärna velat skippa dom!
Älskar den öppna ryggen så man kan få sig lite färg medans man går och shoppar!

Nu ska jag hoppa in i duchen, käka middag & kila över till min favogranne Clar & se vad kvällen har att erbjuda!
C YA!


Kommentarer
Postat av: Elin

varför ringde du inte mig då lilla geeko? :]

2008-05-11 @ 16:12:02
URL: http://edk.blogg.se
Postat av: eee

sötnos du klär dig så fiint. så skoj att se!

2008-05-11 @ 17:52:33
URL: http://ewfuckingms.blogg.se
Postat av: Felicia

Elin: Ja varför gjorde jag inte det? :o asså jag smsade ju inte precis alla jag känner, men jag gav upp när inte inte fick något svar eller när jag fick som svar "jag sover" så jag tänkte låta alla sova ifred då! haha ..

2008-05-11 @ 18:25:20
URL: http://Fliiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0