vill ni vara så söta och lägga en röst på lilla mig? (A)

Jo, det var såhär att när jag gick där för mig själv (eller det vimlar ju av människor så jag var inte själv, men jag va väl i min egen lilla värld!) i stan så tänkte jag på hur mycket roliga saker man kan va med om bara man går i stan, människor kan ju haffa en och fråga om man vill vara med på roliga saker och sådant händer ju aldrig mig! tänkte jag (och det är faktiskt inte något jag brukar tänka på utan det bara slog mig just idag!) ... nån timme senare när jag var påväg hem från stan så haffade en kille mig & frågade om jag ville vara med på en fotografering och tävla om fina priser, han sa att dom fotade folk med typ unika stilar och han gillade min mössa och sjal så han ville att jag skulle vara med, och jag tänkte bara "ääääntligen" ^^ hahaha ..

Så jag hoppas att ni vill vara så gulliga och ge mig en röst (A) för när ni röstar så är ni med och tävlar om 500 kr!
Jag är kanske lite tråkigt klädd på bilden, men vem fan sa att jag skulle visa upp min klädstil på ett foto idag? INGEN! ^^ men här kan ni rösta på mig :)
(Jag vet att jag ser lite sniken ut på bilden men whatever!)

image358

C YA!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Hoppas du vinner :D

2008-03-06 @ 21:46:37
URL: http://www.trashydoll.blogg.se
Postat av: denise

jag kommer inte fram till sidan. :o

2008-03-06 @ 21:48:21
URL: http://nisur.blogg.se
Postat av: Felicia

nejmen :o det borde du göra, testa några gånger till (A) hihi ..

2008-03-09 @ 17:43:15
URL: http://Fliiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0