mår mycket bättre!

Kom hem för en stund sedan, satt och läste veckorevyn som hade kommit på posten.

Idag är jag bara så jävla glad! Jag är glad för att snön som kom inatt försvann så fort på grund av att solen sken hela dagen (A) underbart! Jag är glad för att jag har köpt ett par nya skor, en ny kavaj & en present till älsklingen som fyller år på måndag!
Men jag är lite ledsen för att jag smittade älsklingen min igår så han nu ligger hemma och mår dåligt medans jag är ute på shoppingäventyr och mår toppen, krya på dig älskling!

Jag har länge letat efter ett par liknande skor och idag hittade jag ett par som jag föll för direkt! och gissa priset? 100 kr! helt underbart :)


Har även velat ha en kvaj ett bra tag så denna sötnos blev min idag!


Presenten till älsklingen kommer upp efter att han har fyllt år, alltså på tisdag, eller måndag kväll (A)

Berättar lite mer om vad som har hänt idag i ett senare inlägg, måste plugga!
KISSES!

Kommentarer
Postat av: denise

fin kavaj, gulligt med rosetterna :)

2008-03-06 @ 17:39:41
URL: http://nisur.blogg.se
Postat av: Felicia

Tack! :) Ja, jag blev kär i dom (A)

2008-03-06 @ 18:02:09
URL: http://Fliiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0