ful bränna

Tog en sväng med stekarmoppen till Amanda för att lägga in lite bilder som jag inte kan lägga in på min data för man kan inte stoppa in minneskortet i min data. Så nu har jag ganska mycket bilder som kommer att publiceras här framöver ;)

Jag börjar er med att visa min fula bränna som alla påpekade och som absolut inte passade till klänningen! ^^

Dålig kamera och dåligt ljus men stor skillnad ser man ju att det är ;)

Har försökt solat bort den idag och har lyckats hyfsat bra, får fortsätta på det imorgon om det blir något sola då, ska typ åka skitlångt och spela fotbollsmatch så då får jag väl bondebränna under matchen istället ^^

Gårdagens outfit kommer senare ikväll. ska nämligen iväg på middag snart så måste fixa mig.
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0