stekarmoppen & gårdagen

image596
såhär ser våran otroligt heta stekarmoppe ut på nära håll & den går i hela 40 km/h i nedförsbacke!
Och det bästa är ju att man kan cykla hem om man skulle få soppartorsk nånstans :p haha ...

Igårkväll
så kilade jag ju över till Clara & dit kom även Amanda, Therese, Vanessa & katja. Vi var där en stund & umgicks lite & sedan begav vi oss till en fest som tog slut precis när vi kom. Så några av folket gick och satte sig på en hög stockar? haha och bara snackade om allt mellan himel & jord. & sen begav jag mig hem till min mycket efterlängtade älskling!


Ska plugga lite franska till & sen sova! fan vad skönt!

CIAO!


Kommentarer
Postat av: A

du MÅSTE bjuda mig på en åktur på stekarmoppen! Runt heeeela märsta ska vi åka ;D

2008-05-12 @ 16:51:08
URL: http://allasamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0