shopping.

Jag har för mycket att skriva men för lite tid! jag menar, det är ju sommar & man vill ju inte sitta inne framför datan hela sommarlovet. så det kommer försenade uppdateringar framöver.

Som jag skrev tidigare så fick jag med mig en hel del hem. Hinner inte visa allt, måste nämligen sova snart då det är avfärd 06.00 mot Skara sommarland imorgon.

Här är fynden från H&M där jag shoppade det mesta.

T-shirt & linne 49,50 :- st.

T-shirt 98,50 :-   Tjocktröja med kittytryck 49,50 :-

Kavaj med tunna vita ränder 79,50 :-   Jacka 79,50 :-

Shorts i skön grön färg 49,50 :- Klänning i en annan härlig grön färg, samma modell som den jag köpte för inte så länge sen, älskar dom! 79,50 :-

Den dyraste varan var alltså T-shirten med det snygga mönstret på & det var för att den var på ordinare pris, men billig ändå tycker jag. Det som jag blev mest stolt över var kavajen & jackan som var de enda jag hittade av de exemplaren & så otroligt billiga! Kavajen hade kostat 400. så de e nice med rea.

Nu ska jag sova! Hörs igen på söndag kväll eller måndag.
C YA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

i vilken hm köpte du allt de här :O ?

2008-07-19 @ 15:59:55
Postat av: felicia

Jag är inte så bra på gatornas namn i stan så jag beskriver väl. Jag hittade allt utom kitty tröjan & shortsen på H&M som ligger mittimot Åhléns. Tröjan & shortsen hittade jag på den H&M som har din sko på nedre våningen.

2008-07-20 @ 19:13:20
URL: http://fliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0