Dagens outfit

Så nu har Eutt åkt iväg till värmen och festandet igen medans jag är kvar här i kylan :/ .. eller kylan, det är väl inte kallt, men vädret suger just nu. Ge med 25+ & stekande sol!

Jag håller på och fixar lite med mina smycken här hemma, vad jag gör får ni troligtvis se imorgon. För först ska jag fixa klart sen ska jag hälsa på Amanda på jobbet & göra henne lite sällskap hem fast då viker jag av mot älsklingen & så blir det filmmys med honom!

Men här har ni dagens.

Orkade inte gå runt med mjukiskläder tredje dagen i rad men jag är dock helt osminkad & alldeles naturlig och fräsch (A)
Jag har jag på mig den ganska nya skjortklänningen från H&M divided, väst till från gina (klippte av från ett vitt linne), strumpbyxor från H&M & läderarmband från Åhléns.

ska fixa färdigt med mina smycken nu.
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0