Hej mitt i natten.

För snart 2 veckor sen så var jag och shoppade, & ni kanske inte minns det här inlägget som jag skrev om det. Jag skrev att jag tycker att jag är ganska så bra på att shoppa ibland, eller man kanske ska säga fynda.

Här ska ni få se vad jag fick för 450 kr.

Kjortklänning från H&M, Linne från H&M


Linne som kommer användas som klänning från H&M.


Linne som kommer användas som klänning från H&M, Solglasögon från H&M.


3 par lika örhängen i olika färger, ett par stjärnörhängen, 2 blommnålar till håret & 2 halsband från Åhléns.

Som sagt så fick jag allt detta för endast 450 kr men nu ska ni få se orginalpriserna.
skjortklänningen 249 :-
Linne 149 :-
Linne 198:-
Linne 198:-
solglasögon 59:-
3 par örhängen 30:- st
stjärnörhängen 50:-
Halsband 1 149:-
Halsband 2 179:-


Men med lite rea & rabatter så blev det mitt för 450 kr & ja annars kan ni ju själva räkna ut att det skulle kosta över 1000 kr på ordinarie priser, just därför tycker jag att jag är bra på att shoppa ;)

Nu ska sovas.
C YA!

Kommentarer
Postat av: amandaaaaaaaa

sov kvinna, SOOOOV!

2008-07-08 @ 02:08:23
URL: http://allasamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0