shopping & klippning

Idag har det varit en vanligt trevlig jobbardag med alla söta små barn. När jag slutade så åkte jag in till stan för lite shopping. Jag är verkligen bra på att shoppa om jag får säga det själv för jag får alltid mycket för pengarna  ;) För 450 kr så fick jag en hel del. Men kan inte visa det nu för jag har ju ingen kamera :/ Men ska försöka fixa det där.


Bara för att hon är hon ...

Imorgon ska jag äntligen klippa mig! Minns inte äns när jag klippte mig sist, illa! Mitt hår är typ som dockhår, usch. Hoppas bara att jag inte behöver klippa av allt mitt hår för det är så jävla slitet :| haha ...

Senare idag kommer jag lägga upp min midsommar här.
By the way så startade mitt nya hälsosamma liv igår och den här gången ska jag klarat (A)
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0