igårkväll & ännu en ellosbeställning

Igårkväll var nice.
Jag & Ebba var hemma hos älsklingen & förade med hans syrra & hennes kompisar, riktigt sköna tjejer.
När dom skulle vidare till krogen så visste jag & ebba inte riktigt vart vi skulle ta vägen, så vi gick hem till andreas, ebbas älskling. Vi var där en stund, tills älsklingen min ringde & sa att han var på väg hem (från en fest ute i skogen ^^) så då gick jag hem till honom & tillbringade natten där. Det var en lyckad kväll tycker jag fastän vi inte hittade någon fest att dra vidare till.

Nu ska jag snart plugga lite naturkunskap & sen ikväll så äre fotbollsträning.



Kunde inte låta bli att beställa lite mer grejer från ellos rea.
Så der blev 2 par skor, en vår/sommar tunika & en klocka.



Kunde inte hitta bilden på klockan :/

C YA!

Kommentarer
Postat av: ebbooo!

haha vi hade mucho trevligt tycker jag också, kommer dock inte ihåg vistelsen här hemma eftersom carro söp ner mig :O!

2008-01-27 @ 18:04:27
Postat av: Felicia

ofta du va så full?! :o hahaha
Kommer du ihåg att du snackade med en neger på vägen hem till andreas? :p

2008-01-27 @ 18:15:52
URL: http://Fliiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0