småsaker

Jag skulle bara till euorostop för att köpa något till älsklingen, men det blev såklart några spontanköp.
Vad jag köpte till älsklingen kommer jag att lägga in när han fått det.


Diadem, liten pajlett portmonä & en partytopp.


Partytoppen kostade 49 kr så jag var ju bara tvungen att köpa den, skitsnygg på.


Diademet tänkte jag skulle vara sött i sommar & det kostade 9 kr.
Portmonän vet jag inte varför jag köpte, den va bara så jäva liten och söt lixom (A)
Alla grejerna är köpta på lindex.

Såhär såg jag ut idag. (fast köpte mössan idag så den åkte på när jag kom hem (A))
Så nu är jag stolt ägare till den efterlängtade söta mössan med rosetten.
image262
Tröja - Gina tricot
Halsband - Glitter
Mössa - Lindex
+ Cheap monday jeans & fuskskinnjackan.

Passade på att ta några bilder med min söta hårboll (A)
(som förövrigt har en massa spån i hela pälsen & oerhört långt hår som måste klippas inom kort, man ser inte äns ögonen på sötnosen.)



Nej, nu måste jag röja på mitt rum, har skjutit upp det allt för länge nu.
C YA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad söt liten hårboll :)

2008-02-14 @ 12:03:28
Postat av: Felicia

Men malin! själva grejen var ju itne att du skulle kommentera, du skulle länka din blogg ^^

2008-02-14 @ 16:56:57
URL: http://Fliiz.blogg.se
Postat av: Malin

haha, men jag skrev ju min adress, haha oj den försvann visst :P
men nu får du den ju ;)

2008-02-14 @ 17:34:06
URL: http://pantalaimon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0