rubrik?

Har kommit hem från träningen & ska snart öva lite med syrran min.
Det var mys på kinan & det var fullsatt också (A) Men när man beställer 4 små rättar så tar det inte längre tid än 5 minuter innan man får maten iaf, skönt, för jag var vrålhungrig (A)

Det här fick älsklingen av mig idag.

Ett speciellt ljus & ett alla hjärtans dag kort!


Jag vet att älsklingen gillar ljus, eller han hade iaf en massa ljus uppraddade på fönsterbrädan i sitt rum de flesta dagarna i vinter så det blev ett fint ljus med en söt text på till honom idag. Det står:

"Jag älskar dig. Jag känner mig trygg och säker i närheten av dig, med tanke på, att jag vet hur mycket du älskar mig. Den här värmen är något jag vill ge dig därför att du är ljuset i mitt liv. En sak är säker, min passionerade eld för dig kommer aldrig att slockna!"


Ett sött alla hjärtans dag kort med en fin text på.

Nejmen nu ska jag dansa & sedan bege mig hem till älsklingen!
jag säger som jag brukar "C YA!"


Kommentarer
Postat av: J

vad gulligt av honom. hoppas att ni hade det myysigt tillsammans!
love :*

2008-02-14 @ 21:41:34
Postat av: F

Ja, han är underbar! vi hade myspys!
love

2008-02-14 @ 22:35:58
URL: http://Fliiz.blogg.se
Postat av: anna

fina saker! hoppas du får en fin fredag!

2008-02-15 @ 01:23:15
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: emp

fint ljus! :)

2008-02-15 @ 13:53:00
URL: http://emmspersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0