PICS

ENJOY!

image297
Kanske kvällens gladaste!? :D

image289
Clar & jag i den såkallade baren :)

image290
Jag måste nog utse Janne (han som dansar mittemot kvinnan i blommigt) till kvällens bäste dansare ;) Han hade skönste movsen må jag säga! ^^

image291
Bästis & jag <3

image292
Lasso dansen på tyska drog igång igen.

image293
Jag älskar dig!

image294
Kvällens skönaste som förövrigt alltid är allmänt skönt!

image295
min söta morbror sjöng en sång för mamma när han hade blivit tillräckligt onykter (A) men fint ändå, hihi

image296
samlar in tomma flaskor (hade världen fulaste ansiktsuttryck!)

image298
Jag bjuder på mitt fula ansiktsuttryck när jag dansar "lasso-dansen" (syns kanske att jag anstränger mig? haha)

image299
Jag hade gåt hem när denna bilden togs men jag kan tänka mig att min morbror säger något liknande "Men amanda, du har ju inte fyllt 18 än" & Amanda svarar "Men kom igen, jag fyller ju 18 i september så vad spelar det för roll?"

Har kollat på topmodel & ska nu plugga matte innan jag somnar! Natti,natti!
C YA!

Kommentarer
Postat av: amandosh

du har fel snuttan ;) jag sa att min pappa glömde den,
och därför kunde jag dricka upp den. Det som är hans, är ju faktiskt mitt.. typ

2008-02-20 @ 22:58:53
Postat av: Anonym

Ja jusste! nu minns jag! Det var ju fan jag som tog bilden?! HAHAHAHA , jag är så jävla efterbliven så det är sjukt :)

2008-02-21 @ 09:36:12
URL: http://Fliiz.blogg.se
Postat av: Rossi

lär dig att dansa för fan!!!!!

2008-02-22 @ 09:23:41
Postat av: Felicia

Rossi? hmmm .. jessica är det du? haha, om det nu itne är jessica som driver så säger jag bara en sak.
Jag kan dansa ;)

2008-02-22 @ 10:38:27
URL: http://fliiz.blogg.se
Postat av: Rossi

jag vet alla brukar säga det samma JOJO vi säger så du kan ????
dansa merd vargarna
med K. kostner hahaha):

2008-02-22 @ 11:44:58
Postat av: Felicia

Men Rossi då! jag vet att du saknar mig förfärligt mycket! Men jag kanske kommer tillbaka i sommar, men du får helt enkelt försöka klara dig utan mig ;)

2008-02-24 @ 11:49:54
URL: http://Fliiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0