pics

Jag älskar att lägga upp bilder i bloggen, för jag tycker själv att det är så mycker roligare att kolla på någon annans bilder än att läsa en text där det kanske står en massa som jag faktiskt skiter fullständigt i (A) men, men. Jag vet att mina texter inte heller alltid är så lockande, men jag skriver som sagt för min egen skull, jag mår bra av att få skriva av mig lite här i bloggen (A)

så här har ni lite bilder som togs innan spexfotot.

kissekatten

finke & tes

jag hade drogade ögon (A)

det måste finnas en papegoja bland piraterna

Ludde

Malin & Lunkan

folket

piraterna & dvärgen ^^

ibland blir man bara helt misslyckad på bilden ^^

snyggt


Jag kom hem till älsklingen min för ca en timme sen nu. Har duschat & ska snart sova. Älsklingen sitter & spelar AM. fotboll som just nu är hans beroende. Han har en del spel som varierar från vecka till vecka vilket han är beronde av just då. Mobbad som han är så älskar han ju självklert att spela dota med sina polare, men nu har han bestämt sig för att sluta för det kommit en ny gubbe som tydligen förstört hela spelet ^^ haha, jag vet inte vad som är mest tragiskt, att han spelade dota som en idiot förut eller att han plötligt slutade spela p.g.a en ny snubbe i spelet ^^ Ska man skratta eller gråta!? & karln fyller 18 om ca en månad .. tss

Om du läser det här älskling så förlåt! Jag älskar dig trots dina nördiga beroenden (A) höhö ..

Hos Ebba var det myys! Presenten som vi köpte till henne idag var en vattenpipa! Annorlunda & roligt tyckte jag. Vi använde den på direkten & det var nice. Var en mysig kväll för det kändes ganska dött ute & folket var otaggade på röj. Kommer bilder från kvällen i något annat inlägg, när folket skickat bilderna vill säga (A) hihi ..
SMELL YA LATER!

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag finner inga ord... lunkan ser ut som en misslyckad transa från tyskland...

2008-02-09 @ 13:31:17
URL: http://schpanki.blogg.se
Postat av: Anonym

visste du att din pojkvän varit otrogen?

2008-02-09 @ 15:10:06
Postat av: Felicia

Visste du att det bara är folk som är anonyma som kommer med så dumma komentarer. Jag undrar varför också ...? skäms ni över något? stackare ..

2008-02-09 @ 21:57:33
URL: http://Fliiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0