myskväll & en rolig mami.

Det känns som att jag ska spricka för jag är så mätt efter att ha svullat i mig lite för mycket choklad! Har haft myskväll hemma med mami, storesyrran & hennes kompis Lydia. Vi har kollat på melodifestivalen och sedan på "Day after tomorrow" som var skitbra! Jag hade inte sett den innan .. Under filmen kläcker min mami ur sig några korkade/rolika kommentarer.

Här kommer 2 smakprov!
* I filmen säger dom att temperaturen kommer att sjunka så pass mycket att det kommer att bli en ny istid om 10 dagar, då säger mami "Med andra ord så kommer alla att dö & då kan ju filmen lika gärna sluta nu" Så reser hon sig upp och lämnar rummet (dock bara för att besöka toan & sedan återvända) men det var iaf apkul!
* Dom filmar på några människor som ligger döda täckta av snö & syrran säger "Oj, det där är ju dom som gick ifrån biblioteket, dom frös alltså ihjäl..." Dom filmar närbild på en död gubbe som är täckt av snö & mamma säger "Vad är det där?" HAHA, så jävla bakom flötet, syrran talade lixom precis om vad det var + att det var inte så svårt att lista ut haha!
Min mami är lite korkad faktiskt men himla söt & underhållande!

Igentligen skulle jag behöva plugga nu, men det orkar jag inte för jag har bara sovit 5 timmar inatt (& jag brukar sova typ 12 timmar på helger och lov) & jag har match imorgon, så jag ska lägga mig & sova nu så jag är laddad inför matchen imorgon!
LOVE Y'ALL!

Kommentarer
Postat av: A.

haha, sussi är så rolig :)

2008-02-24 @ 10:56:00
URL: http://schpanki.blogg.se
Postat av: Felicia

haha, aaaa! :p

2008-02-24 @ 11:50:35
URL: http://Fliiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0