hell yeah.

sitter i datasalen i skolan och ska igentligen jobba med trafficking uppsatsen som jag berättade om igår att jag låg efter med. Men nu har deadlinen blivit förlängd så jag har god tid på mig att hinna färdigt med min formella uppsats! WEEI, dagens stora plus!

För en stund sedan var det världens vrål och högljudd musik här på skolan för några treor hade som projekt att uppträda & det var mest rock. & eftersom ljudet sög så lät det förjävligt  dom gånger han sjöng riktigt nära micken och riktigt högt, men jag vill inte klanka ner på han som sjöng för han är riktigt duktigt tycker jag men det dåliga ljudet gjorde honom inte rättvisa.

Min mage verkligen skriker efter mat just nu och jag hoppas att det är god mat i skolan idag, det skulle verkligen göra den hära dagen grymt bra!

Appropå ingenting så ska jag skaffa mig ett par liknande boobs om ca 5 år!
image256
........ NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!


Hoppas att eran dag blir braaa (A)
BYE!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack för att jag får vara med på en bild i din blogg, tycker att den där bilden ger mina bröst den rättvisan dom behöver. Ska göra dom lite större, eller vad tycker du? hihihihihihihihih

(HAHAHAHA, jag behöver vård)

2008-02-12 @ 22:37:45
URL: http://schpanki.blogg.se
Postat av: felicia

HAHAHA, jag tycker att du ska göra dem större! slå till förfan! haha

2008-02-13 @ 11:37:22
URL: http://Fliiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0