Gossip girl, Juno & outfit

Kom precis hem från älsklingen. Har kollat på 2 gossip gilr avsnitt faktiskt. Väldigt bra serie det där må jag säga!
Han inte tillbringa så mycket tid med älsklingen dock för att han hade vart och kört halkan. Man får ju hoppas att han tar körkort strax efter att han fyllt 18 vilket är om ca en månad, det blir nice!

Jag & älsklingen kollade på Juno här om dagen & jag tyckte att den var skitbra! Blev så jävla imponerad av tjejen som man aldrig sett i en film tidigare som spelar Juno, hon va grym! Man lär ju få se mer av henne i filmer framöver iaf!

image257

Såhär var jag klädd idag.

image259
Som en färgklick i mörkret (A)

Långärmad tröja - vero moda
tröja som används som tunika/klänning - B.young
Strumpbyxor - lindex


Nu ska jag äta middag & sen iväg & träna lite fotboll
LOVE YA!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hon har iaf varit med i "Hard candy" innan ^^

2008-02-13 @ 11:40:53
Postat av: Felicia

Jasså, den har jag aldrig hört talas om, men då måste jag ju nästan se den nu ;)

2008-02-13 @ 15:34:53
URL: http://Fliiz.blogg.se
Postat av: Jessica

HAHA
vetu vi har faktiskt den hemma nu!
Så vi kan se den nån dag, men den är hemsk va jag vet!

2008-02-14 @ 22:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0