fettisdagen?

Igår var det besöksrekod här i min lilla blogg igen. På ca 3 dagar så har antalet unika läsare dubblats & det var ju trevligt.
Välkomna!

Är hemma från skolan idag också & jag har precis ätit gulaschsoppa som är så underbart gott!
Ska plugga en hel del idag för på torsdag så har jag världens svåraste prov i geografi.

Igår hade vi besök utav några gamla vänner som vi brukade campa med på den tiden vi hade husvagn & levde campingliv (ca 3 år sen vi sålde husvagnen). Det var trevligt, dom hade med sig semlor som vi mumsade i oss.Jag har dock aldrig tyckt om grädde så mina semlor består utavn bröd, mandemassa & vaniljsocker (det är väl vaniljsocker på locket? ^^).

image200
Jag tror minnsan att det är fettisdagen idag, så passa nu på att svulla semlor gott folk!

Kommentarer
Postat av: Micke

ok, just nu och ett antal timmar framöver är du min idol, jag vill också lyckas publicera ett inlägg 13.37 :'( lär mig! :)

2008-02-05 @ 14:54:07
URL: http://nulf.blogg.se
Postat av: Anonym

det är flour socker på locket ;)

2008-02-05 @ 20:40:51
Postat av: Fliz

Micke: Hahaa! :p
Anonym: Jamenjusste (i) tss. men nu orkar jag inte ändra (A)

2008-02-05 @ 21:42:19
URL: http://Fliiz.blogg.se
Postat av: Anonym

florsocker heter dt :)

2008-02-06 @ 19:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0