Anonyma stackare.

Underbara dag!
Är ju ledig från skolan och vaknade vid 11 av att solen bländade mig, helt underbart! När man kollar ut ser det nästan ut som att våren har kommit och då får man ju den där underbara känslan!

Ska snart åka en sväng till euorostop och köpa en liten grej till min baby, för ni har väl inte glömt att det är alla hjärtans dag imorgon? :)

image260

Anonyma
Jag vill bara säga  hur små & patetiska ni är! Så fort en anonym har skrivit så undrar man bara vad för skit man får höra den här gången. Ni är små, så jävla små som inte skriver erat namn. Eller varför ens skriva när ni inte har nåt vettigt att komma med? Jag har aldrig bett er att läsa min blogg för att den är så jävla "bra", jag har aldrig bett er att tycka om mig, eller? så om ni nu råkar komma in på min blogg tycker att den suger varför inte bara klicka bort den & aldrig mer klicka upp den? det är så jag gör ... Och om ni anonyma är några som vet vem jag är och inte vågar skriva erat namn eftersom jag då skulle jag veta vilka ni va, stick bara. Väx upp & lär er fungera i grupp förfan! Det är klart att folk kan kommentera om dom inte håller med något  som jag skrivit om men gör det då på ett moget sätt tack.

C YA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är faktiskt anonym , och jag vill bara säga att jag tycker du är underbart söt , och din blogg är himla kul att läsa ! ^^

2008-02-13 @ 16:11:35
Postat av: Felicia

Nejemn vad trevligt! tack.
Sådana anonymisar borde det finnas många fler av! Du behöver inte ta åt dig av anonym texten (A) hihi..

2008-02-13 @ 16:31:43
URL: http://Fliiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0