lite smått irriterad sådär.

Är lite irriterad just nu för att jag har igentligen inte tid att skriva här. För om 2 timmar ska jag vara på middag hos Clar & jag måste plugga.

Det som har hänt idag är att jag begav mig mot uppsala för lite shopping & en hel del shopping blev det. När vi skulle åka hem så sa en tant att de va ingen idé att köpa en biljett för den skulle kanske hinna gå ut för tåget var försenat, sen när vi skulle köpa den senare så sa dom att alla tåg till Märsta var inställda & jag & elin va då fast i uppsala. Det gick inte äns några ersättningsbussar & ingen fattade någonting. Men sen så fick vi iaf åka med en annan buss till arlanda flygplats & sen hämtade elins mamma oss där så resan hem tog nästan 2 timmar istället för 20-30 minuter :/ usch ..
Men nu ska jag plugga Polistiska ideologier .. SUCK!

En liten förhandsvisning på veckans outfits som jag inte hunnit pyssla med än!
image429

HA EN UNDERBAR LÖRDAG!


Kommentarer
Postat av: Adams tjej

Du är så otroligt vacker!

2008-04-07 @ 15:16:27
Postat av: Anonym

Nejmen tycker du? :o
tack så mycket! :D

2008-04-07 @ 15:31:23
Postat av: Felicia

Oj, mitt namn försvann, men det var jag som svarade ovan (A)

2008-04-07 @ 15:32:30
URL: http://Fliiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0