huvudstaden

Har varit inne i stan idag. Det var fint väder & väldigt mysigt! Fick även med mig lite smått hem, som vanligt.....

Igår var det derby & jag skrek nästan rösten av mig, vilket inte var så smart med tanke på att det är idolaudition imorgonbitti! så jag ska knarka te med honung nu! Men vi spelade hyfsat bra, men matchen var väl ingen höjdarmatch i sig, & straffen var ju inte så roligt. Men vi vart inte besegrade iaf vilket är huvudsaken!
(Bilder från igår kommer när jag har fått dom av mitt väldigt trevliga sällskap som jag hade igår!)

Idag är det chillkväll & total-laddning inför idol 2008! (hoppas bara att jag inte bangar i sista sekunden!)
C YA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem kollade du med då hehe

2008-04-25 @ 21:05:42
Postat av: Emma Torgalsböen Johansson

Lycka till!!:)

2008-04-26 @ 12:11:01
Postat av: J

lycka till! :)

2008-04-26 @ 16:02:30
URL: http://joosefinan.blogg.se
Postat av: f to the inkelicious

hoppas att det gick bra för dig idag gumman!

bilden är från ebba, yes!

2008-04-26 @ 18:39:13
URL: http://finkes.blogg.se
Postat av: Felicia

anonym: för det första, namn uppskattas & svar på din fråga om du menade derbyt så kollade jag med emelie, zoffy, anna, micke & sara.

Emma: Tack :)

J: tack :)

Finke: det gjorde det inte, rösten var ännu mer fuckad idag så jag sket it! :p

2008-04-26 @ 20:48:50
URL: http://Fliiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0