KRYSSNING

Fick en kryssning i julklapp av storesyrran! Lillesyrran och mamma fick också det så vi alla hade varsin hytt att fylla med våra vänner! Superkul! Det tråkiga var dock att alla mina kompisar hade tentor att plugga till eller svårt att komma tidiare från jobbet på fredagen. Men vi blev ett skönt gäng som hade en riktigt bra kryssning enligt mig iaf!  
Vi började föra hemme vid 12:00.
 
mammas kompis Annelie var självklart med! En av dom skönaste människorna jag känner!
Jag var taggad!
kvällens klädval!
Jessica och Malin, "the meatballs"!
Jag och carro!
frida!
De har börjat med att inte sälja alkohol på vägen till finland och väskkontroller vid påsstigning för att undvika hyttsupning, men vi fick med oss några petflaskor med sprit in ändå så vi köpte red bull ich hyttsöp!
 
:D <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0