Fort lauderdale & Miami beach

Kryssningn gick till och från for lauderdale så efter kryssningen så bodde vi där en natt på ett hostel. Det fanns inte så jättemycket att göra där så vi åkte till ett superstort shopping mall och shoppade! Jag lyckades hitta en affär med skor i precis min smak och till riktigt bra priser, så de blev 6 par skor! När vi skulle se "the riverwalk" i fort lauderdale så började det regna så vi åkte och shoppade igen och sen vidare till miami beach!
Leopardskorna fick lillsyrran i julklapp
 
fort lauderdale
the riverwalk
 
riverfront
 
Miami beach!
 
miami ink & miami beach
 
gratis drinkar på hotellet
äte good mat
dricka fjortisdricka, smakar cider men gör dig full som om du druckit en flaska vin!
 
kolla på alligatorer i everglades
båttur
mamma alligator och bebisarna bakom!
min nya vän
puss
fin middag på Benihana
Jag rekomenderar alla att äta på Benihana! De lagar maten precis framför en på bordet och bjuder på en rolig show! asgott var det också.
 
miami beach <3
happy hour drink, i liter!
lincoln road
sushi samba! mumma!
 
Sen åkte vi vidare till key west! Kommer ett nytt inlägg om det!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0