Avicii - inställt of course!

Story of my life! självklart så ställs konserten in som man ska gå på när man köpt biljett i sista sekunden och taggat till som fan!

Men gårdagen var bra ändå, började med några cider hemma med syrrorna, sen lite mousserande hos clara och sen åkte vi till vapiano i gamla stan. Vi åt god mat och drack gott! När vi satt där fick vi olika sms om att en plattform rasat på avicii konserten innan och jag fick massa frågor om jag mådde bra för mina syskon och kompisar visste inte att han hade 2 föreställningar idag och att jag va där. Så då fick vi reda på att det var inställt och gick ut och festade istället!

Jag, clara och eve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0