Nu jävlar!

Ja nu jävlar! Nu jävlar ska jag ta tag i saker ordentligt, fullt ut! Nu jävlar ska jag rehaba varenda dag tills knät blir bra och jag kan spela fotboll igen! Nu jävlar ska jag äta hälsosamt och komma i form o.s.v.
Har träningsvärk idag efter första träningen på länge igår och jävlar vad skönt det är! Aldrig har jag mått så bra av värken i bröstet och armarna från fysen igår. Jag har alltid varit duktig på att göra saker hundra procentigt och fullt ut men när det gäller rehab och jag inte har någon "privat tränare" som visar mig övningar och pushar mig så är jag sämst! Det är så omotiverande att gå ner på träningarna och vara med på alla övningar jag kan och sen när det roliga kommer, vilket är match så måste jag gå av. Men igår körde jag allt jag kunde på fysen och sen egen fotbollsinriktad knärehab och nu är jag taggad, nu jävlar ska det bli bra! Snart ska jag springa och sparka boll och kriga på planen igen!

Uppdatering suger fortfarande med tanke på att jag inte har någon kamera och tkr att bilderna gör inläggen, men har ny kamera nu så nu saknas bara ett minneskort! 

Men håll ut, senare idag kommer lite bilduppdatering! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0