Inbrott

Igår ca en timme innan jag slutade jobbet så blev jag uppringd av mami. Vi hade tydligen precis haft inbrott och min stackars lillesyster var påväg in när hon hörde några springa ut på altanen. Hon kopplade inte direkt att det var inbrott men gick över till en granne och talade om detta. Tyvärr kom hon inte hem tillräckligt tidigt utan de hann få med sig i stort sett ALLT av värde. Det värdefullaste för mig var minneskortet med en massa fina bilder/minnen på som satt i laptopen.

Så det känns lite piss just nu, varför just vårat hus lixom? Men vad ska man göra. Är ändå glad att syrran inte låg hemma och sov när dem kom för man vet ju aldrig vad inbrottsmän är kapabla till (även om det oftast är desperata pundare).

Så får se hur det blir med uppdatering nu framöver då jag hade en del bilder på den datan de tog som jag tänkt ladda upp :( Måste även hem och städa upp allt de dragit ner nu när jag slutar jobbet 18:00 då jag inte rörde så mkt igår för att teknikerna kom och kollade efter spår idag. Vill såklart inget hellre än att idioterna åker fast!

Så nu vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0