Update

Haft mycket att göra denna vecka, jobb och sen direkt iväg på saker. Så här kommer en snabb uppdatering om vad jag pysslat med i veckan.

Tisdag (alla hjärtans dag): jobb och sen hämta ut älsklingens paket. Sen köpa hem kinamat till mig och lelle. Han fick ett par beckham-kalsoner av mig eftersom han är största beckhamfanet och sen hade vi myskväll!

Onsdag: jobb och sen direkt till uppsala för att fira fina Ebba som fyllt år. Middag och fika med mina fina vänner och lite nytt folk.

Torsdag: jobb och sen direkt hem till älsklingen för att umgås några timmar. Sen hem och hjälpa papi med maten. Sen kollade vi på hockeyderbyt.

Fredag: jobb och sen hem och fixa sig snabbt för att ta tåget mot stan. Middag på vapiano med mina tjejer och sen musikalen dirty dancing!

En underbar vecka med andra ord, och den är inte slut än! Ikväll blir det plankstek hos älsklingen med hans familj och sen bio.


Hoppas att ni också haft en underbar vecka och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0