Abroad 2011

TURKIET I APRIL - träningsläger med fotbollslaget







Vi bodde på ett femstjärnigt hotell med all inclusive. Tränade 2 gånger om dagen, men hade en festkväll som var grymt rolig!

NEW YORK I JUNI - hälsade på min saknade Vanhesta som var au-pair












New york var grymt! Vanessa bodde en bit uranför NYC men jag åkte in dit varje dag, shoppade loss, köpte biljetter till en broadwayshow på time square, festade hela natten, skulle se black eyed peas i central park som tyvärr blev inställt och avslutade med att se en yankees match!

DANMARK I JULI - Roadtrip med mina tjejer

Åkte på en roadtrip till danmark. Åkte förbi öland på vägen dit (en omväg, vi vet), tältade, bodde på sjukaste campingarna och hade det allmänt roligt! dock hade vi ganska mycket otur med vädret, speciellt när vi skulle shoppa i köpenhamn så har inga bilder därifrån.

LONDON I OKTOBER - En riktig turistweekend med bästa vän

















Jag och Clara besökte båda london för första gången och ville uppleva så mycket som möjligt! Vi åkte med The big buss tour runt hela london, åkte upp i london eye, gick på Madame Tassauds, gick på campden market och såg en grymt rolig musikal! Sen försökte vi även hitta bra nattklubbar på kvällen, vilket inte var det lättaste :p Det roligaste stället var en pub som langade halvgamla lady gaga-låtar där vi blev homie med bartendern och drack superbilligt hela kvällen!

DUBAI I DECEMBER - En spontan resa med den spontanaste tjejen jag känner



















Dubai måste vara paradiset på jorden, detta var min bästa resa någonson! Dubai är helt fantastiskt och alla måste åka dit någon gång i livet! Vi gjorde såklart allt man måste göra när man spenderar 10 dagar i dubai, åkte upp i världens högsta byggnad, åkte the tourist bus runt hela dubai, shoppade loss i världens största shopping mall, besökte alla nattklubbar och barer som var värda att besöka, badade med delfiner och bodde på ett superlyxigt hotell!

Nu blir det jobb 14:30-22!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0