I wanna see the world!

Äntligen ska jag ut och resa igen! Om en vecka befinner jag mig i miami! Börjar resan med en 5-dagars karibienkryssning och efter den blir det roadtrip i florida en vecka inn jag återvänder till kala sverige! Jag är så sjukt laddad, det kommer bli underbart! Får dessutom träffa min saknade Ebba som pluggat där borta hela hösten.
 
Mina resor förra året;
Träningsläger i Turkiet
 
 
Träningsläger med världens härligaste tjejer! Vi bodde i Antalya på ett femstjärnigt hotell med all inclusive! Hade en underbar resa med massa fotboll och annat skoj! Sommaren hade knappt börjat där så lite konstiga blickar fick man ju när vi sprang runt i bikini och ner i havet när andra gick runt med jacka .. haha!
 
New york i juni, hälsade på min fina Vanessa
 
 
New york var ju precis lika fantastiskt som alla säger! Vädret var dock nästan för varmt (40 grader) för att springa runt på stan hela dagarna men det funkade! Vi hann med massa shopping, top of the rocks, central park, frihetsguddinnan, musikal, times square, en new york yankes match och en spårad utgång! Det var underbart på alla sätt och vis att hälsa på vanessa och uppleva new york med henne och meghan!
 
Roadtrip till Danmark i juli med mina tjejer!
 
 
Även om det spöregnade den dagen vi spenderade i köpenhamn så var denna roadtrip riktigt lyckad! Vi pkte ju runt lite i sverige på vägen och med sina bästa vänner och rätt inställning så ha rman alltid roligt!
 
London i november med min bästa Clara!
 
 
Vi båda besökte londin för första gången och var riktigt effektiva turister då vi hann med alla mpsten på 4 dagar, london eye, turistbuss runt hela london, buckingham palace, big ben, madame tussaudes, shopping på oxford street, musikal och utgång på konstiga random ställen och dansa loss på en bar! Underbar resa med bästa vännen!
 
Dubai med min underbara spontana Elin!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dubai,dubai,dubai <3 Dubairedan var helt klart den bästa och häftigaste resan någonsin och därför räckte det inte med 3 bilder därifrån! Dubai har allt och vi hann uppleva i stort sett allt på 10 dagar! Shoppingen i det störta varuhuset i världen, drinkar på våning 123 i världens högsta byggnad,VIP-bio, ökensafari, grymmaste hotellet ute på en fejkpalm i vattnet, vattenland, bada med delfiner och alla fetaste nattklubbarna! Jag rekomenderar ALLA att åka till dubai, det är någon som borde finnas med på allas bucketlists!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0