Saker att se fram emot

Hur mycket bättre blir inte livet och vardagen när man har roliga saker att se fram emot? Just nu så har jag bara planerat in en massa roligt i juni som jag ser fram emot, och hur nära är inte det?! 1 och en halv månad kvar bara! Såhär ser mina juni planer ut:

1 - Lillesyrran tar studenten! Avicii på kvällen! (Den inställa konserten i mars blev flyttad till 1 juni)
10-13 - Barcelona med Clara!!!!!
15-16 - Summerburst med Jossan!!!
21-24 - Midsommar på erken!!!

Så jävla nice! Men just nu längtar jag allra mest bara efter solen och värmen så att jag snart kan inviga mina rosa jeffrey campell skor och dricka vin på uteserveringar!

Bild tagen sista april förra året precis innan jag kapade håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0