Update från jobbet

Nog för att jag sitter på jobbet nu för sjätte gången på 6 dagar, men jag har mycket roligt planerat som jag ser fram emot!

Ikväll - Fira storesyrran med kräftskiva och sedan utgång med ett härligt gäng!
16/9 - Jossans 20-årsfest!
24/9 - Tessans 20-årsfest!
16/10 - Birtney spears konsert med Zabbie och Clara!
2/11 - Rihanna konsert med lillesyster!

Sen så ska jag och syrran se musikalen Batman som inte är inbokat exakt när ännu.
Sen har jag även lite lösa planer på en weekend till London och gärna en resa till varmare breddgrader i vinter!

Jag tycker att det är vitkigt att planera in roliga saker när man väl är ledig från jobbet, speciellt när man jobbar på ett jobb där man även jobbar helg så vill jag alltid ha roliga saker att göra när jag inte jobbar helg!

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0