Dålig uppdatering vare här!

Dålig uppdatering kan bero på att jag inte gjort något roligt utan i stort sett bara jobbet. Men här kommer en kort update om vad jag gjort sen helgen tog slut;
Måndag - jobbade 06-15 och sen chillade jag hemma hela dagen.
Tisdag - jobbade 06-15 men fick jobba över till 16:30. Åkte och handlade lite mat och lagade sedan tacos till syrran mig och Anna. Sen mös jag och syrran framför Sverige - Holland.
Onsdag - jobbade 09-1´8 och åkte sedan direkt till kista C där jag mötte upp Jossan och linda för lite middag, shopping och bio! Vi valde lite spontant att se filmen Abduction!

Den var inte lika någon annan film allas vilket var bra. Men jag vet ändp inte om jag gillade den så jättemycket, men helt klart värd att se!

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0