Rihanna 2/11 eller ..

Jag köpte ju biljetter till mig och syrran till Rihannas konsert i sthlm. Det var syrrans 18-årspresent och jag köpte dem redan i april. Självaklrt blev vi nervösa att vi inte skulle få se henne när hon ställde in i Malmö i måndags, men när hon uppträdde i sthlm i tisdags så var det ju självklart att hon skulle göra det på onsdagen också, eller? .. Neeej tjii fick vi. Precis när vi har hängt av oss kläderna och allt och ska gå ner till våran ståplats kl:20:20 så meddelar en gubbe på sceenen att Rihanna ställer in IGEN, ett skämt trodde vi att de va men tydligen inte ... Vem fan ställer in, uppträder och sen ställer in igen?! antingen så är man väl sjuk fler dar eller inte!!!

Synd som fan. Hade verkligen sett fram emot detta då jag tycker att Rihanna har så otroligt många bra låtar och är en riktigt snygg och cool tjej! Men inte kul att höra att hon var ute och söp efter konserten i tisdags vilket bidrog till att hon ställde in på onsdagen .. är man inte riktigt frisk så åker man väl fan hem och sover direkt efter tisdagens show så man orkar onsdagens?! Nee besviken är jag verkligen på detta ... Pengarna tillbaka tröstar fan inte mkt ...

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0