Onsdag

Hade min enda lediga dag denna vecka i onsdags. Det var underbart väder så jag och Ebba hade planerat att spela minigolf och luncha i solen i uppsala. Men minigolfen sket sig då de inte tog kort och tjejen i kiosken inte var så trevlig. Så det blev fika och lunch vid ån istället, mycket mys.

Sen hade jag match i sunnersta. Matchen började bra då vi gjorde 1-0 efter 4 min men sen märktes det att det var vårat andra lag som spelade med olika personer på olika platser och flicklagsspelare så vi tappade allt. Och självklart skadar jag knät efter 10 min i andra halvlek när jag går in i närkamp med en tjej och på något sätt knäcker knät för långt bak och tillbaka. Så nu är mitt högerknä svullet och orörligt och jag haltar som en kärring på jobbet. inte kuuul....

onsdagens





Nya boots från Nelly.se.

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0