update

Gick upp 0900 och solen sken, vilket var nice då jag hade bestämt mig för att starta dagen med en springrunda (och om det inte hade vart sol så hade jag haft en anledning att inte springa). Men en anledning fick jag iaf då jag inte hittade löpskorna och med mina problemvader och benhinnor så måste jag ha mina löparskor med svikt. Så det blev ingen springrunda utan satte på wiidance och svettades lite framför TV:n.

Sen så lagade jag 2 tacopajer som familjen får äta ikväll. Betalade även lite räkningar då lönen kommit idag!

Nu sitter jag på jobbet och kommer att göra det till 21:00 sen racear jag hem, byter om och går till Clara för förkrök. Det är fredag och löning så ikväll kör vi all in i staden!

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0