Svar på kommentar

Jag får så sällan kommentarer så för att enkelt hitta svaret så svarar jag här i ett inlägg på den senaste kommentaren;
emmi
 ([email protected])
om En gammal dagens:
hur får du den perfekta färgen på håret?

Jag har gått från mörkbrunhårig till Blond på egen hand förut men när jag hittat tillbaka till den blonda färgen jag vill ha så har jag för att behålla den använt mig mest av blondspray. Blondspray finns att köpa på kicks för ca 85 kr. Jag brukar spraya blondsprayen på handdukstorrt hår och mestadels på min utväxt och underhåret och kammar sen ut det med en kam för att det ska bli en jämn blond färg.



Men nu när min fina duktiga vän Josephine gått färdigt frisörutbildningen så går jag också till henne och gör blonda slingor! Hon jobbar på Stubben i vällingby.'

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0