USA!

Täänkte bara meddela att jag just nu befinner mig i USA! Just nu i Ramsey, New jersey men hela dagen har jag tillbringat i New york med min vän Vanessa!

Vi har vandrat i ett 36 gradigt New york! helt galet, vi har sett frihetsgudinnan, gått längs wall street, sett brooklyn bridge och shoppat i soho! NAJSIGT VÄRRE och svettigt värre! Provade även på en frozen youghurt som är värsta grejen här och det var sjukt gott! bättre än glass, måste se till att införa detta i sverige!










Imorgon ska det tydligen blir ännu varmare .. synd att vanessas au-pair familj inte har pool. Men vi kanske  åker iväg till en pool och chillar och senare drar vi inte till new york för att se bland annat Black eyed peas och Taylor swift i central park! :)

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0