Hemma

Ojojoj, det har varit så hektiskt sen jag kom hem! fick inte plats på mitt direktflyg hem?! så fick mellanlanda i manchester och kom därför hem mycket senare så jag fick åka direkt till jobbet utan sömn och sen dess ha rjag bara jobbat och sovit ikapp!

Men här kommer andra dagen i USA!
Andra dagen skulle vara rekorrdvarm med 40 grader så vi tyckte det passade bra att åka till en sval galleria och shoppa!



Men svensk som jag är så fick jag ångest över att gå inomhus en så fin dag så vi åt lunchen ute och sen dog vi  nästan av värmen och gick in igen! :p


senare åkte vi in till new york för att se black eyed peas i central park.




Men  helt plötsligt kom ett stormoväder!


Vi chillade på "gossip girl" trappan :)

Tyvärr ställdes ´konserten in p.g.a ovädret som kom så vi var mycket besvikna och åkte hem igen.

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0