Träningsläger

Buss påväg till Aronsborg...



fick lite glass mitt i föreläsningarna..




Fick även prova på chokladprovning, så detta är whiskey och chokladtryffel. Den ena whiskeyn finns inte att köpa på systemet än utan den kommer ut imorgon och den smakade kanel och var faktiskt riktigt god (för att vara whiskey!)


Det fanns goda mackor i varje paus mellan föreläsningarna..






Förkrök till "sveriges sämsta bilförare" där en kollega är med (inte som en av dom sämsta förarna då utan som den andra som är med.)


gillar den här bilden!


Våran nya stationschef på arlanda och Jennifer (som är med i sveriges sämsta bilförare)


Middagen var grym! Alla från samma station vart utspridda vid olika bord för att lära känna de från andra stationer. Jag vart ensam men en massa karlar, men sen kom jenny och gjorde mig sällskap :)




Om ni inte har märkt det ännu så glömde jag min ögonbrynspenna hemma och Jenny hade ingen, så jag känner knappt igen mig på bilderna! Tkr även att jag ser typ 3 år yngre ut!


Just dance!


En full och glad Jenny!






Dom bytte skjorta, stiligt!


C YA!

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAH Gillar bilderna STARKT! :D

2011-01-31 @ 16:15:37
URL: http://miniplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0