Nytt år

Ja, såhär såg jag ut igår på nyår. Syns att jag solat lite ^^



Köpte halsbandet på cocoo för nån månad sen. Blev helt kär  i det och utgick ifrån halsbandet när jag bestämde mig för hur jag skulle se ut på nyår. Så det blev svart,vitt, silver och turkos som var färgerna för kvällen.

Hade en fin kväll som började hemma hos Amanda där hon och Pao serverade grym mat! bättre än på restaurang ;) Åkte till en lokalfest till tolvslaget där vi dansade loss och sedan åkte jag hem, gick förbi där älsklingen firade nyår och gick sedan med honom hem :)

C YA!

Kommentarer
Postat av: Sofia

snygg ;) wo-ho blam blam

2011-01-02 @ 14:20:11
URL: http://lyckosam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0