I just had sex

Lonley islan ft. Akon - I just had sex - Jag hoppas verkligen att detta är ett skämt? Dom spelar den här låten på NRJ och The voice som om det skulle vara vilken låt som helst?! Det är det pinsammaste jag vart med om på länge :p Akon som har grymma låtar och kommer nu med denna? Texten är så töntigt pinsam att jag skäms när jag hör den. Jag hoppas att det kommer fram att Akon skrev den här texten när han var en liten kille på 12-13 år som precis förlorat oskulden och att det hela var ett test för att se hur människor reagerade på låten. Om ni inte har hört den så sök på den på youtube så finns det även en video med hela texten .. haha. Det roliga är att det är en skön låt om man bortser från texten....

Sitter just nu på jobbet. Lördag är enda dagen då arlanda sover och man jobbar helt ensam i 4 timmar innan stängning. Har hyrt ut 2 bilar sen jag började 14:30 och har 2 bokningar kvar, ja ni förstår väl själva hur tråkigt det är att vara här ensam! (Är dock inte helt ensam då de andra biluthyrningarna ligger i samma hus, men ändå).

C YA!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller HELT OCH HÅLLET med dig! Den borde ju inte få spelas, så pinsam är den :P

Vad var meningen med låten liksom? Målgruppen måste vara 12-13 åringar som "just had sex", ingen annan lär väl tycka om den (hoppas jag).

ELLER så kanske alla killar som hör låten tänker tillbaka till när de blev av med oskulden x)



KRAM!

2011-01-16 @ 10:40:18
URL: http://miniplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0