Musikal - Djungelboken

Fick ju 2 musikalbiljetter i julklapp, en till djungelboken och en till Hair. I onsdags var jag och såg Djungelboken med syskonen och kusinerna. Trodde faktiskt att det skulle vara djungelboken som i en barnsaga, men det var mordernt gjort och väldigt anpassat för ungdomar. Dom pratade som om dom var vargar, apor, björnar o.s.v men istället så var dom olika människortyper i samhället som uteliggare, brats o.s.v.

Här har ni Baghera i musikalen;

Jag rekomenderar er verkligen att se den!

Nu är jag på jobbet, slutar 21:00 då blire utgång!
C YA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den musikalen fick jag se tillsammans med min klass förut - grymt bra! =)

2011-02-06 @ 22:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0