Jobb

Sitter i kuren och lyssnar på morgonpasset i P3 som vanligt. Idag slutar jag 15 och därefter ska jag in till stan med mina syskon och möta upp mina kusiner så ska vi på musikal. Vi får alltid musikalbiljetter i julklapp och ikväll är det Djungelboken som ska ses. Så jag har en trevlig kväll att se fram emot! :)

Igår vare mindre trevligt på jobbet dock. Jag satt i kuren och gick in för att äta och lämnade då kuren obemannad. Mitt i lunchen kom en kollega som jobbade inne på kontoret och sa att en kille kom in med en bil som han kört på ett rådjur med, och då blir det mitt jobb att gå ut och kolla hur bilen ser ut och ta kort på skadan. När jag går förbi kunden så säger han "don't be chocked, theres a lot of blood" ... Hmmm mys tänkte jag. Smög mig fram till bilen då jag inte visste vad jag skulle få se och möts av en hemsk lukt, dött djur! Fyfan, mitt i maten! Bilen var ju smälld i fronten och ja det var blod och lite hår från rådjuret här och var och det stank dött djur. Trevligt att gå och sätta sig att fortsätta äta sen ... Som tur är händer inte sånt här varje dag ...

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0