Farmor 65 år

Var ju på kryssning med familjen och pappas släkt i helgen för att farmor fyllde 65 och bjöd på hela kalaset! Jag var ju såklart lite orolig för stormen Berit då jag blir åksjuk allt för lätt. Vi började med en svingod trerättersmiddag med lite vin till. Därefter firades farmor och det dracks en del goda drinkar och dansades lite. Vi lämnade land 3 timmar senare än planerat och kunde inte lägga till i åland p.g.a stormen. Men tur som var för mig så mådde jag inte alls illa av gungningen utan när vi var mitt i stormen och det gungade som mest så var jag sådär lagom skönt full och dansade loss på club seven!

























Tack farmor och sällskaper för en riktigt lyckad kryssning!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0