Update

Lite uppdatering när man inte har något allas att göra på jobbet!

Sen jag kom hem från dubai så har jag haft fullt upp med födelsedagsfirande, jullunch med jobbet, fixa alla julklappar, fira jul, gå ut på juldagen, planera nyår, kolla in mellandagsrean och därimellan jobba såklart! Därav riktigt dålig uppdatering här!

Men ska försöka hinna med lite bilduppdatering imorgon innan jobbet.

Annars så tänkte jag fråga om någon är intresserad av en dubaiguide eller bara någon som vill ställa någon fråga om dubai eftersom jag inte uppdaterat något alls om det. (jag är medveten om att jag inte har tusentals läsare och att dom flesta är mina vänner som jag redan berättat allt för, men ändå!)

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0