Burlesquetema!

Här kommer lite försenade bilder från min 20-årsfest! Jag tycker verkligen att kvällen var perfekt! alla mina brudar som var bjudna på middan följde temat och var skitsnygga och taggade! Vi körde lite olika lekar och tävlingar under middag och senare rullade det in mer folk och det blev lite dans! Inga skandaler och bara glada och taggade människor!

Bildbevis på en lyckad kväll!

snyggingar!



tjejerna i familjen!

snyggingarna som "thought outside the box" med temat! de är nämligen överklassdamer som ska kolla på burlesqueshowen ;)

middagsgästerna


fick en alldeles egen dansuppvisning!

det blev lite väl myckeet ^^ haha, älskar bilden!

spelar flip cup!

classyyy!

beerpong.

finke och jag hade öppna ryggar...

poooose!

tjejer <3

syrran med kompisar!

daaance

söta tjejer!

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0